CallMe הנה חברת תקשורת מתקדמת המתמחה בפתרונות תקשורת ייחודיים וחדשניים לבעלי אתרים. אנחנו על מפת האינטרנט הישראלי מאז 2008.
אוסף של כלים. הכלי הראשון הוא אפיק תקשורת חדש וייחודי, המשלב בין גלישה באינטרנט לבין שיחת טלפון ישירה עם העסק. כך שהלקוח מקבל מענה אישי ומידי לכל שאלותיו, תוך כדי גלישה. אנו מספקים כלי למענה מידי, עם נציגים חיים שעונים ומעניקים שירות אנושי, לא מכונות וירטואליות. חייגן 'שיחת החינם' של CallMe הינו כלי שיווקי חכם ומתקדם, המשנה את מערך המכירות, הזמינות והשרות של העסק. בנוסף, אנו מספקים כלים לקמפיינים אינטראקטיביים. כל משרדי האינטראקטיב בישראל גילו אותנו. למעשה, כמעט כל קמפיין אינטראקטיבי העולה לאוויר בישראל, מבוסס על המערכת שלנו. במקום טפסי 'לידים' סטטיים, הקמפיין כולל 'שיחת חינם' המשנה את יחס ההמרה. תוספת כפתור 'שיחת חינם' כולל בתוכו גם יכולת הקלטה, כך שבעל העסק יכול לפקח על רמת השירות של הנציגים שדיברו עם הלקוחות. ההקלטה היא אחד הכלים המשלימים לחייגן החכם, מעבר לניתוח ופילוח השיחות מבחינה סטטיסטית ומעקב אחרי המרות. ועל Bontact, הבייבי החדש שלנו עם היכולות המדהימות, טרם דיברנו...
הפתרון החדש הוא פתרון בינלאומי שכבר משווק בעולם האינטרנט בארץ ובחו"ל. זו פלטפורמה מתקדמת עם כלים ייחודיים, שאין לשום מתחרה. הקסם שלה: שילוב של צ'אט, קול, דוא"ל, SMS, וידאו ו'צור קשר' במערכת אחת. בעל האתר מקבל ווידג'ט, יישומון שפותח חלון בו יש לגולש אפשרויות לקשר עם האתר לפי הבחירה שלו. אנו מעבירים את כוח הבחירה של סוג הקשר לידיים של הגולשים. זאת, בנוסף, שהפתרון הזה פועל בכל שפה ובכל מקום בעולם. בעל האתר רואה כל גולש מהרגע שהוא נכנס לאתר, רואה את המאפיינים שלו ויכול ליצור אתו קשר יזום, ממש תוך כדי הגלישה בזמן אמת של הגולש באתר. המערכת אינטגרטיבית ומתממשקת באופן פשוט וגאוני עם מערכות פנימיות של העסק.
השירות שלנו מופעל במערכות ענן מתקדמות. בעל האתר צריך לשלב באתר או בכל מיניסייט שהוא מקים לצרכי קמפיינים, את הג'אווה סקריפט הקטן, שאנו מספקים לו. יש לנו גם פתרון מבוסס פלאש. זה תהליך של כמה שניות. הפתרון שלנו הוא כל כך מהיר, וייחודי לנו. השירות מתחיל לפעול מיד אחרי הכנסת הסקריפט. אפשר לשלב את כפתור 'שיחת החינם' גם בדוא"ל שיווקי או בכל מסר אחר. כך שניתן לייצר מגע אינטראקטיבי עם הלקוחות בכל מדיה ועל כל תשתית אינטרנטית, לא רק באתר.
יש לנו שרתי טלפוניה בארץ וברחבי העולם, אותם פיתחנו והקמנו בעצמנו. כך שניתן לקבל ולהוציא שיחות בארץ ובעולם ללא כל בעיה, באופן שקוף לגמרי למשתמש בשירות.
יש לנו כמה חבילות לפי היכולות והיקף השימוש של המערכת. ב- Dashboard של כלי הניהול, בעל האתר רואה את כל הגולשים אצלו, מהיכן הם מגיעים, מה הם עושים. הוא יכול לפנות אליהם ולהזמין אותם, במקום שהמערכת תזמין אותם או שהם ייזמו פנייה לאתר מיוזמתם. הכלי הזה מספק את כל היכולות הנחוצות לבעל האתר כדי ליצור מגע אישי עם הגולשים. בעוד שהמתחרים מספקים לאתר רק צ'אט המוגבל ביכולותיו, אנו מספקים אוסף של כלים ההופכים כל אתר סטטי לאתר דינמי ומכירתי. בעלי האתרים מגלים מהר מאוד את הכוח של המכירות באמצעות המערכת הזו, לעומת התשלום החודשי שכלל אינו גבוה ואינו כרוך בהתחייבות.
החלום שנשמח להגשים: לחבר לכל בעל אתר לכלי תקשורת Online עם המערכת שלנו. זה חלום שאנו מאמינים בו, כי מדובר בשוק צרכנים ענק. כמות האתרים עצומה וכל הזמן נבנים אתרים חדשים ויש קמפיינים חדשים כל הזמן באינטרנט. הצורך במדידה חכמה של המדיה במקביל לשאיפה הצרכנית למגע אנוש, גם הם הולכים ומתעצמים. אנו מעוניינים לחשוף כל בעל אתר לכח העצום של מוצרי CallMe.