חברת CallMe היא חברה דינמית המתמחה בפתרונות ייחודיים בתחום ההייטק.


חברת CallMe הייתה מחלוצות הפיתוח בישראל של אפיק התקשורת המשלב בין גלישה באינטרנט לבין שיחת טלפון ישירה עם העסק, כך שהלקוח יקבל מענה אישי ומיידי לכל שאלותיו תוך כדי גלישה.

CallMe מספקת, מאז 2008 ועד היום, שרותי טלפוניה ואמצעי תקשורת זמינים ומיידים עבור אתרי אינטרנט המשתמשים ברשת כמקור למכירות מכל מקום בעולם. , ומאפשרים ביצוע הזמנות ו/או קניות דרך האתר

בעת הגלישה נתקלים הגולשים בשאלות, בעיות ובירורים שלא תמיד מופיעות באתר תשובות להם. CallMe מציעה אפיקי תקשורת ייחודיים שיאפשרו לגולש ליצור קשר עם בית העסק בכל דרך שנוחה לו, כשבית העסק מקבל מעקב ויכולת ניתוח של כל פנייה שהתקבלה..

יעדה של החברה הוא לממש את הפוטנציאל הטמון בשוק הישראלי, לבסס הלאה את מעמדה כמובילה בהענקת פתרונות תקשורת דינמיים בישראל,  ולהמשיך בתנופת המכירות בשוק האינטרנט הגלובלי, ע"י אספקת שרותי יצירת קשר מהירים ופרקטיים ביותר על בסיס טלפוניה ואינטרנט.

מסקרים שעורכת החברה עולה כי מוצרי CallMe מגדילים את יחס ההמרה אצל הלקוחות. יכולות הניתוח המתקדמות שמעניקה החברה מאפשרות ניצול משאבים נכון ותכנון חכם של קמפיינים.

חברת CallMe מעסיקה צוות טכנולוגי שלא נח לרגע , ושוקד על פיתוחים נוספים במטרה לשפר את היכולות , ולתת מענה לשיווק נכון יותר וחכם יותר עבור כל החברות.

קהל הלקוחות החברה מורכב מהחברות הגדולות ביותר במשק, נתון המבסס את מעמד החברה כספקית שרותי תקשורת אינטרנטית מובילה ומאפשר לה לפתח מוצרים נוספים ולמכרם לקהל לקוחות איתן. החברה ממשיכה לייצר טכנולוגיות חדשות ולהוסיף לקוחות חדשים בכל יום.