המותג החדש מבית CallMe


מאז הפך חייגן CallMe לחלק בלתי נפרד מהקמפיינים והאתרים המובילים בשוק האינטרנט הישראלי, אנו  ב-CallMe פועלים במרץ כדי להשיק את המוצר הבא. קבלו אותו: Bontact - תוסף ייחודי שקיבל תהודה בינלאומית, עכשיו בישראל. Bontact משלב יכולות מגוונות ליצירת קשר עם גולשים: SMS, live chat, חייגן שיחת חינם וטופס ליד מהיר. בהטמעה פשוטה עולה באתר ווידג'ט המשלב את כל השירותים לנוחות הגולש והגברת פניות, כשהתיעוד הנו מקסימלי, בעל יכולות מגוונות המאוגדות בממשק אינטרנטי אחד.


הזן את כתובת URL של האתר שלך ותראה את הוידגט בפעולה:


 




פלטפורמת צור קשר מתקדמת לבעלי אתרים

מעתה, יתאפשר לך להעניק לכל גולש באתר את דרך ההתקשרות הנוחה לו. הגולש יקבל מגוון אפשרויות ליצירת קשר עמך, בלחיצת כפתור. אף פנייה לא תוחמץ כשהאתר שלך יהפוך להיות גמיש בדרכי ההתקשרות המוענקות לגולשים. Bontact  מציע לך אפשרויות חדשניות לקבלת פניות מהאתר באמצעות צ'אט,  SMS, חייגן שיחת חינם וליד מהיר, או יצירת פניות יזומות לגולשים באתר באמצעות live chat.

 


bontact3.png




picw.png
צ’אט, CallMe , SMS, שליחת דואר קולי למייל

לשונית הצ'אט מאפשרת לגולשים להפנות אליך את שאלותיהם בכתב, כשאצלך מתקבלת בזמן אמת התראה על פנייה נכנסת. בנוסף, מאפשרת לך מערכת הצ'אט לקבל מידע אודות גולשים הנמצאים באתר ופעולותיהם, ובהתאם לכך, ליזום אליהם פניה כתובה.

לשונית ה-SMS מאפשרת לגולשים לשלוח אליך מסרונים מתוך האתר שיגיעו ישירות לטלפון הנייד שלך. ניתן להשיב להם מתוך הממשק או מהטלפון.

לשונית ה-CallMe מאפשרת לגולשים ליצור איתך קשר בשיחת חינם מידית מתוך האתר.

לשונית E-mail מאפשרת לגולשים לשלוח טופס ליד מהיר מתוך האתר.

 






מערכת דשבורד למעקב אחר תנועות גולשים. מותאם מובייל

הדשבורד של Bontact מעניק לך מידע בזמן אמת אודות כל גולש הנמצא באתרך. תוכל לראות נתונים כגון: מקור הגעה, מדינה ממנה גולש, עמודים באתר בהם מבקר, ובהתאם לנתונים אלו להתאים לגולש את אופי הפנייה היזומה שתדרבן אותו להמשך פעילות מבוקשת. כמו כן כל פעולה שביצעו הגולשים בווידג'ט נשמרת בממשק שלך כך שתוכל לנתח את פעילות האתר.

 

Dashboard01
Dashboard02
Dashboard03
Dashboard04
Dashboard05


גרסאות הצבעים של הוידגט
01
02
05
03
04
06
10
07
08
09
12
13