הפיתרון המושלם לבעלי אתרים


CallMe מציעה אפיק תקשורת יעיל, המשלב בין גלישה באינטרנט לבין שיחת טלפון ישירה עם העסק, כך שהלקוח יקבל מענה אישי ומיידי לכל שאלותיו תוך כדי גלישה. בית עסק המשתמש בשירות מעניק לגולשים באתר אפשרות מידית ליצירת קשר, מה שמגביר את יחס ההמרה. בנוסף מנטרת המערכת את פעילות הגולשים כך שניתן לקבל מידע בזמן אמת אודות כל שיחה שהתבצעה.



חייג עכשיו שיחת חינם להדגמת החייגן:


 




העלאת אחוזי המכירות ב-30%

מניתוח הפעילות אצל לקוחות CallMe עולה כי השילוב של השירות האינטרנטי, הזמין בהקלקה, יחד עם המענה האנושי המידי המובטח לגולש, מגדילים את אחוזי המכירות באופן משמעותי, עד 30%. הגולש נשאר זמן רב יותר באתר, ומבצע פעולת התקשרות משמעותית שמתורגמת בקלות למכירות.

כלי לניתוח נתוני השיחות

לשירות CallMe ערך מוסף המשמעותי לכל בעל אתר: השירות מאפשר מדידה בזמן אמת של כל הפניות שהתקבלו. הפניות נשמרות לאורך זמן ומאפשרות לבית העסק לבצע פילוח בין קמפיינים שונים ובקרה אודות יעילותם, וכן לאגור דטה איכותית של פונים שיצרו קשר עם בית העסק.

זמין ומיידי

שירות CallMe נוח וזמין הן לגולש, המקבל מענה בזמן אמת, והן לבית העסק, הנהנה מהטמעה פשוטה, משיחות המתקבלות ישירות למערכת הטלפוניה כשיחות נכנסות רגילות, וממעקב המתבצע באמצעות ממשק אינטרנטי ידידותי אליו יכול בעל האתר להיכנס מכל מכשיר ובכל עת.